مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-16پزشكي

قطع برق بلای جان بیماران دیالیزی کاشمر


به طور میانگین 103 نفر از بیماران دیالیزی برای انجام دیالیز باید دو تا سه روز در هفته به بیمارستان شهید مدرس و تنها مرکز خصوصی دیالیز شهرستان کاشمر مراجعه کنند، - اما قطع مکرر برق برای این بیماران مشکلات فراوانی را به همراه داشته است.

اگر چه با پیگیری های صورت گرفته از سوی متولیان مشکل قطع برق بیمارستان های این شهر رفع شده، اما همچنان مشکل تنها مرکز دیالیز بخش خصوصی داخل شهر کاشمر باقی مانده و متولیان و 17 بیمار آن از این معضل رنج می برند و با وجود نامه نگاری های صورت گرفته هنوز نتیجه ای به دست نیامده است.

در واقع باید گفت بیشترین میزان مخاطرات قطعی برق، متوجه بیمارانی است که در حال دیالیز هستند و علاوه بر قطعی های مکرر خطرات جبران ناپذیری برای دستگاه های دیالیز نیز به همراه دارد.

یکی از بیمارانی که در درمانگاه تخصصی سوم شعبان کاشمر دستگاه دیالیز به او وصل است به ایسنا گفت: چند روز قبل که برق مرکز قطع شد چون باید سریع خون به بدن برگشت می کرد، پس از کشیدن سوزن ها از دستم تمامی لباس هایم پرخون شد.

فاطمه امامی که 6ماه است دیالیز می‎شود و نارسایی کلیه او را به دردهایی دچار کرده است، افزود: هر چند بیماران دیالیزی مشکلات خاص خود را دارند اما این قطعی های برق، مشکلات بیشتری را برای‏شان ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق بلای جان بیماران دیالیزی کاشمر

قطع برق بلای جان بیماران دیالیزی کاشمر