مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-16اجتماعي

استاندار گلستان: علاج بخشی خلیج گرگان الزامی است


علاج بخشی خلیج گرگان به وسعت 400 کیلومتر که تقریباً 30 درصد آن خشک شده، به عنوان کانون اصلی گردوغبار در گلستان الزامی است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: علاج بخشی خلیج گرگان به وسعت 400 کیلومتر که تقریباً 30 درصد آن خشک شده، به عنوان کانون اصلی گردوغبار در گلستان الزامی است.

هادی حق شناس امروز (پنج شنبه 25 شهریور) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: سازمان محیط زیست به عنوان متولی مدیریت پدیده ریزگردها در کشور است و تلاش داریم با استفاده از منابع ملی سازمان و منابع استانی انتقال آب به خلیج گرگان و لایروبی آن در کوتاه ترین زمان ممکن امکان تهدید شهرهای استان توسط ریزگردها را کاهش دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: بانک های استان همراهی مناسبی در پرداخت تسهیلات رونق تولید داشته اند اما بانک ها باید رویه واحدی داشته باشند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های کشاورزی استان، راه اندازی کارخانه های ریسندگی و کارخانه های صنایع تبدیلی و رفع مشکلات برق و گاز و استفاده از تسهیلات آنان زمینه اشتغال، رونق تولید و افزایش حضور سرمایه گذاران در استان را فراهم می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق شناس یادآور شد: با توجه به نهایی شدن سند برنامه هفتم توسعه بانک ها ظرف چند روز آتی اطلاعات مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان: علاج بخشی خلیج گرگان الزامی است

استاندار گلستان: علاج بخشی خلیج گرگان الزامی است