مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-16سياسي

وزیر بهداشت: محدودیت سنی تزریق واکسن کرونا در کرمانشاه برداشته شد


از فردا محدودیت های سنی جهت انجام واکسیناسیون در استان کرمانشاه برداشته می شود و تمامی افراد بالای 18 سال می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون جهت تزریق واکسن اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهرام عین الهی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: شاخص بسیار مهم ما در همه سفرها استانی این است که بتوانیم در مقابله با کرونا کار بهتری را برای آن استان انجام دهیم که اولین و مهمترین قدم در این راستا سرعت واکسیناسیون است.

وی با اشاره به مرزی بودن استان کرمانشاه، گفت: استان های مرزی عاملی برای تهدید ورود ویروس به کشور محسوب می شوند که باید واکسیناسیون هر چه سریع تر در این استان ها انجام شود، امیدواریم استان کرمانشاه ظرف 10 روز آینده بحث واکسیناسیون را به اتمام برساند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه میزان واکسیناسیون در این استان حداقل بایدبه دو برابر افزایش یابد، گفت: سهمیه هر استان را سرعت واکسیناسیون مشخص می کند، به اندازه کافی واکسن داریم و کمبودب در این راستا نداریم هر استانی هر چقدر واکسن بخواهد در اختیار آن ها قرار خواهیم داد.

وی گفت: از فردا محدودیت های سنی جهت انجام واکسیناسیون در استان کرمانشاه برداشته می شود و تمامی افراد بالای 18 سال می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون جهت تزریق واکسن اقدام کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: محدودیت سنی تزریق واکسن کرونا در کرمانشاه برداشته شد

وزیر بهداشت: محدودیت سنی تزریق واکسن کرونا در کرمانشاه برداشته شد