مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-16اجتماعي

پاسگاه های محیط بانی فارس به انرژی خورشیدی مجهز می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از نصب 30 دستگاه مبدل انرژی خورشیدی برای تولید برق و پشتیبانی از سیستم های بی سیم در پاسگاه های محیط بانی استان تا پایان امسال خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از نصب 30 دستگاه مبدل انرژی خورشیدی برای تولید برق و پشتیبانی از سیستم های بی سیم در پاسگاه های محیط بانی استان تا پایان امسال خبر داد.

حمید ظهرابی بیان کرد: به منظور مقابله با تغییرات آب و هوایی، 30 دستگاه مبدل انرژی خورشیدی به الکتریکی (پنل خورشیدی) برای پاسگاه های محیط بانی و اداره کل از صندوق ملی محیط زیست، تامین شده و در حال نصب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی محیط زیست فارس، او فزود: تاکنون تعداد 10 دستگاه از این مبدل ها در پاسگاه های محیط بانی شهرستان های لار، بوانات، و سایر پاسگاه های محیط بانی نصب شده و قرار است تا پایان سال در چندین نقطه از پاسگاه های شهرستان های آباده، اقلید، کازرون، نورآباد و بختگان نصب و مورد بهره برداری قرار گیرد.

ظهرابی خاطرنشان کرد: این مبدل های خورشیدی در مواردی مانند پشتیبانی از سیستمهای بیسیم محیط بانها، تولید برق برای برخی پاسگاه ها که دسترسی به برق شهری ندارند و یا مناطق صعب العبور که دسترسی به انرژی الکتریکی برای آنها امکان پذیر نیست، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسگاه های محیط بانی فارس به انرژی خورشیدی مجهز می شود

پاسگاه های محیط بانی فارس به انرژی خورشیدی مجهز می شود