مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-16اجتماعي

کاهش کیفیت هوای تهران در ساعات بعد از ظهر امروز


بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، افزایش غلظت آلاینده ازن در برخی مناطق سبب کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات بعدازظهر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه روز پنجشنبه (25 شهریور 1400) در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده ی قابل قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده ها طی ساعات گذشته است.

حاکمیت جو ناپایدار در طی روز نیز پراکندگی آلاینده ها را تسهیل خواهد کرد، هرچند با توجه به حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده ازن، در برخی مناطق افزایش غلظت این آلاینده سبب کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات بعدازظهر خواهد شد.

همچنین کاهش نسبی تندی باد تا اواخر وقت پنجشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی سبب تجمع ذرات معلق شده و برقراری وضعیت نامطلوب در مناطق پرتردد پیش بینی می شود.

صبح روز جمعه (26 شهریور 1400) با کاهش تردد خودروها در روز تعطیل، برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق پیش بینی می شود و ناپایداری جوی در طی روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها را فراهم خواهد کرد، بااین حال در ساعات بعدازظهر احتمال تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن می تواند در برخی مناطق سبب کاهش کیفیت هوا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کیفیت هوای تهران در ساعات بعد از ظهر امروز

کاهش کیفیت هوای تهران در ساعات بعد از ظهر امروز