مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-16اجتماعي

آغاز افت دما در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از افت دما در استان خبر داد و گفت: امروز بلداجی و شهرکرد با کمینه دمای چهار درجه سانتی گراد به عنوان خنک ترین ایستگاه های هواشناسی در کشور گزارش شدند و پیش بینی می شود روند کاهشی ادامه داشته باشد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از افت دما در استان خبر داد و گفت: امروز بلداجی و شهرکرد با کمینه دمای چهار درجه سانتی گراد به عنوان خنک ترین ایستگاه های هواشناسی در کشور گزارش شدند و پیش بینی می شود روند کاهشی ادامه داشته باشد.

مهران چراغپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از ابتدای دهه پایانی شهریور ماه افت دما در چهارمحال و بختیاری آغاز شده و برای مثال طی امروز دما در شهرکرد و بلداجی افت داشته و به چهار درجه سانتی گراد رسیده است، همچنین پیش بینی می شود روند کاهش دما از فردا آغاز و طی هفته آینده نیز در سطح استان و مخصوصا در نیمه شمالی ادامه داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه افت در دماهای کمینه رخ می دهد، افزود: این کاهش دما به خصوص در روزهای پایانی هفته آینده احتمال دارد خسارت سرمازدگی به محصولات کشاورزی در سطح استان را در پی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز افت دما در چهارمحال و بختیاری

آغاز افت دما در چهارمحال و بختیاری