مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-16سياسي

دومین دوره آموزش مجازی زبان فارسی ویژه کودکان آغاز شد


در ادامه برگزاری دوره های آموزش زبان و ادبیات فارسی از سوی رایزنی فرهنگی و نماینده بنیاد سعدی در ژاپن و با توجه به استقبال از برگزاری اولین دوره ویژه کودکان و نوجوانان، - دومین دوره آموزشی ویژه این گروه سنی در فضای مجازی در ژاپن آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن با توجه به علاقه مندی برخی از والدین مبنی بر جداسازی و برگزاری مستقل دوره های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان با زمان بندی جداگانه و همچنین برگزاری موفق اولین دوره آموزشی، دوره دوم با حضور 11 کودک ایرانی – ژاپنی و افغانستانی و رشد 84 درصدی آغاز شد.

پیش از این، آموزش زبان فارسی به کودکان و نوجوانان همزمان با دوره بزرگسالان در دو سال اخیر ارائه می گردید اما با توجه به نیاز موجود، در ادامه به صورت جداگانه و در زمان بندی های مستقل اجرا و برنامه ریزی شده است.

دوره های آموزشی زبان فارسی رایزنی فرهنگی علاوه بر دیگر دانشگاه ها و مراکز آموزشی ژاپنی به صورت مستقل برگزار می شود که پیش از کرونا به صورت حضوری و در دوره شیوع کرونا، به صورت مجازی با استقبال جدی مخاطبان و علاقه مندان ژاپنی برگزار می شود.

هجدهمین دوره آموزش زبان فارسی ویژه بزرگسالان (پنجمین دوره مجازی) نیز به زودی با ثبت نام علاقه مندان آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره آموزش مجازی زبان فارسی ویژه کودکان آغاز شد

دومین دوره آموزش مجازی زبان فارسی ویژه کودکان آغاز شد