مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-04اقتصادي

با افتتاح آرامستان، دغدغه روی زمین ماندن اموات کرمانی پایان یافت


در این روزها که صف مرگ متراکم شده و با توجه به تکمیل ظرفیت آرامستان قبلی کرمان، آرامستان بهشت کریمان مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/کرمان در این روزها که صف مرگ متراکم شده و با توجه به تکمیل ظرفیت آرامستان قبلی کرمان، آرامستان "بهشت کریمان" مورد بهره برداری قرار گرفت.

سیدمهران عالم زاده شهردار کرمان صبح امروز 13 مردادماه در آیین بهره برداری از آرامستان بهشت کریمان گفت: این آرامستان 610 هکتار وسعت دارد که 410 هکتار آن متعلق به ارتش و مابقی آن متعلق به اداره راه و شهرسازی کرمان بود که به شهرداری واگذار کردند.

وی ادامه داد: در آرامستان جدید امکان جای گذاری 100 هزار قبر وجود دارد.

شهردار کرمان از اهداف احداث آرامستان جدید سخن به میان آورد و عنوان کرد: برای حفظ بزرگترین جنگل دست کاشت ایران این آرامستان با همدلی و همراهی دستگاه های مربوطه احداث شد.

وی با بیان اینکه روز گذشته پیکر چند نفر در آرامستان بهشت کریمان دفن شده است، تصریح کرد: برای احداث آرامستان جدید چندین سایت پیشنهاد دادیم که محیط زیست با آنها مخالفت کرد و در نهایت این سایت انتخاب شد و این مکان برای توسعه آرامستان در آینده مشکلی ندارد.

عالم زاده برق رسانی و روشنایی مسیر و همچنین آب را از مشکلات فعلی این آرامستان برشمرد و عنوان کرد: ایمن سازی مسیر نیز باید با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افتتاح آرامستان، دغدغه روی زمین ماندن اموات کرمانی پایان یافت

با افتتاح آرامستان، دغدغه روی زمین ماندن اموات کرمانی پایان یافت