مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 13:502021-08-03فناوري

واکنش یک تشکل سینمایی به ماجرای «طرح صیانت»


بیشتر به نظر می رسد طراحان چنین قانونی بدون توجه به نیازهای جامعه  تنها به قصد محدود کردن دسترسی مردم به گردش آزاد اخبار و اطلاعات و اینترنت بین المللی طراحی شده است.

- انجمن صدابرداران و صداگذاران سینما نسبت به طرح حقوق صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این تشکل صنفی آمده است : خواسته یا ناخواسته نفوذ اینترنت و فضای مجازی در عمق زندگی و کسب و کار ما آنقدر زیاد شده که انکار شدنی نیست و با هر دیدگاهی تأثیرات مثبتش بیش از آن است که بتوان آنرا به راحتی از زندگی مردم حذف یا دچار محدودیت کرد .

با چنین حجمی از حضورِ اینترنت در لایه های پیدا و ناپیدای زندگی و جامعه و با سِیر تحولات چند سال اخیر مخصوصاً با هجوم پاندمی کرونا برای همه اثبات شده که گریزی از دیجیتال شدن بخش زیادی از فعالیتها و نتیجتاً روی آوردن به شرایط دورکاری نیست و این در واقع همان صد چندان شدنِ اهمیت اینترنت بین المللی و ارتباط الکترونیکی سریع و ارزان برای همه ساکنین دهکده جهانی است.

بدیهی است برای مدیریت این پدیده مبارک و داشتن ارتباطی سریع ، سالم و بدون مداخلات مخرب و مجرمانه از آغازین روزهای پیدایش اینترنت چاره ای جز تدوین قوانین و پروتکلهای تنظیم کننده وجود نداشته است و بطور معمول این قوانین متضمن حقوق عمومی ، حقوق کارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یک تشکل سینمایی به ماجرای «طرح صیانت»

واکنش یک تشکل سینمایی به ماجرای «طرح صیانت»