مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-03فناوري

صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شد/ قطع تلفن در صورت بدهی 20 هزار تومانی


در صورتی که به علت پرداخت نکردن بدهی، خط تلفن مشترک، یک طرفه و یا قطع شده است برای تسریع در روند اتصال مجدد بهتر است مبلغ صورت حساب را از طریق سامانه تلفنی 2000 پرداخت کنند تا تلفن مشترک خودکار وصل شود.

- در صورتی که به علت پرداخت نکردن بدهی، خط تلفن مشترک، یک طرفه و یا قطع شده است برای تسریع در روند اتصال مجدد بهتر است مبلغ صورت حساب را از طریق سامانه تلفنی 2000 پرداخت کنند تا تلفن مشترک خودکار وصل شود.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شده است و اگر قبض پایان یک دوره بیش از 20 هزار تومان باشد و پرداخت نشود، تلفن به صورت یک طرفه قطع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا بیدخام اظهار کرد: با توجه به اینکه صورت حساب تلفن ثابت در دوره های یک ماهه صادر می شود، ضروری است برای جلوگیری از یک طرفه شدن خطوط تلفن، مبالغ صورت حساب به صورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیین شده از طریق سامانه تلفنی 2000 و یا سایت شرکت مخابرات ایران و یا همچنین از طریق تلفن همراه با کد دستوری ستاره 2020 مربع پرداخت شود.

بنا به اعلام شرکت مخابرات ایران، وی خاطرنشان کرد: چنانچه قبض پایان یک دوره بیش از 20 هزار تومان باشد و یا این که در دو دوره متوالی مبلغ صورتحساب کمتر از 20 هزار تومان باشد و ما شاهد پرداخت نکردن صورتحساب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شد/ قطع تلفن در صورت بدهی 20 هزار تومانی

صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شد/ قطع تلفن در صورت بدهی 20 هزار تومانی