مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 14:102021-08-02اجتماعي

هشدار هواشناسی سطح زرد/ناپایداری جوی و وزش باد در کرمان


اداره کل هواشناسی استان کرمان با هشدار هواشناسی سطح زرد از توصیف پدیده های جوی مورد انتظار، ناپایداری های جوی، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک خبر داد.

- زمان شروع پدیده از بعد از ظهر امروز و زمان پایان اواخر وقت چهارشنبه 13 مرداد ماه، نوع مخاطره وزش باد نسبتاً شدید و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و نوع مخاطره افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق، وزش تند باد موقت و بارش احتمالی تگرگ در پاره ای مناطق است.

منطقه اثر(باران) شامل پاره ای مناطق به ویژه نیمه جنوبی و جنوب غرب استان و منطقه اثر (وزش باد) شرق و جنوب شرق استان و اثر مخاطره رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران، رعد برق، وزش تندبادهای موقت و بارش احتمالی تگرگ در مناطق مستعد، با توجه به نوع بارش ها که به صورت رگباری، سریع و با شدت اتفاق می افتد احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه های فصلی در پاره ای مناطق خصوصا در جنوب و جنوب غرب استان دور از انتظار نیست.

در شرق استان وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک منجر به کاهش کیفیت هوا و کاهش میزان دید افقی خصوصا در مناطق جنوب شرقی استان خواهد شد.

پرهیز از تردد، توقف و چرای دام در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها، عدم صعود به ارتفاعات، اقدامات لازم برای کاهش خسارات احتمالی و عدم ترددهای غیر ضروری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی سطح زرد/ناپایداری جوی و وزش باد در کرمان

هشدار هواشناسی سطح زرد/ناپایداری جوی و وزش باد در کرمان