مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-02اجتماعي

توضیحات شهرداری درباره گور دسته جمعی در کرمان


معاون خدمات شهری شهردار کرمان درخصوص انتشار تصاویری با عنوان «گور دسته جمعی در کرمان» به خاطر حاد شدن شرایط کرونا، گفت: این موضوع را به طور کامل تکذیب می کنیم و روند دفن اموات در شهر کرمان به طور عادی و استاندارد در حال انجام است.

- ایسنا/کرمان معاون خدمات شهری شهردار کرمان درخصوص انتشار تصاویری با عنوان گور دسته جمعی در کرمان به خاطر حاد شدن شرایط کرونا، گفت: این موضوع را به طور کامل تکذیب می کنیم و روند دفن اموات در شهر کرمان به طور عادی و استاندارد در حال انجام است.

رامین امیرمداح عصر امروز یازدهم مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: بهره برداری از آرامستان جدید تحت عنوان بهشت کریمان به دلیل مشکلاتی اداری به تعویق افتاده است.

وی از افتتاح آرامستان جدید در هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: در روزهای اخیر و تا زمان برطرف شدن مشکل، نقاطی در آرامستان فعلی جهت دفن اموات در نظر گرفته شد.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان بیان کرد: در حال حاضر، مشکل زمین معوض تحویلی به قرارگاه فرماندهی جنوب شرق ارتش حل شده و ظرف دوسه روز آینده، تدفین در آرامستان جدید آغاز می شود.

وی میانگین دفن اموات در شهر کرمان قبل از شیوع کرونا را روزانه 8 تا 10 نفر اعلام کرد و افزود: در شرایط فعلی و با توجه به فوتی های کرونا، میانگین دفن روزانه اموات در شهر کرمان به حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شهرداری درباره گور دسته جمعی در کرمان

توضیحات شهرداری درباره گور دسته جمعی در کرمان