مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-02اقتصادي

بانک توسعه تعاون از سال 97 تاکنون 12 هزار میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرده است


عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون میزان تسهیلات پرداختی قرض الحسنه ازدواج جوانان از سال 97 تاکنون را حدود 12 هزار میلیارد ریال اعلام نمود.

- عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون میزان تسهیلات پرداختی قرض الحسنه ازدواج جوانان از سال 97 تاکنون را حدود 12 هزار میلیارد ریال اعلام نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اظهار داشت: این بانک در راستای تسهیل ازدواج جوانان و در جهت اجرای مصوبات بانک مرکزی اقدامات قابل توجهی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج انجام داده است.

وی افزود: این بانک از بدو تأسیس به عنوان یکی از بانک های عامل پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج فعال بوده است و مطابق آمار رسمی از سال 97 تاکنون نیز حدود 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات در این سرفصل پرداخت کرده است.

عصارزاده با اشاره به آمار ارائه شده در این خصوص خاطرنشان کرد: در تیرماه سال جاری به 542 زوج مبلغ 465 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: در سال جاری تمهیداتی برای سهولت و سرعت در پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج پیش بینی و به تمامی شعب ابلاغ شده که این تسهیلات با کمترین بروکراسی و در سریع ترین زمان به زوج های جوان اعطا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک توسعه تعاون از سال 97 تاکنون 12 هزار میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرده است

بانک توسعه تعاون از سال 97 تاکنون 12 هزار میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرده است