مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-02اقتصادي

جولان لوازم آشپزخانه چینی قاچاق در بازار


رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی تهران از افزایش قاچاق کالای چینی در بازار این محصولات و همچنین افزایش 20 درصدی قیمت نسبت به سال گذشته به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه خبر داد.

- رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی تهران از افزایش قاچاق کالای چینی در بازار این محصولات و همچنین افزایش 20 درصدی قیمت نسبت به سال گذشته به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه خبر داد.

حسن حسنی فراهانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه از حدود سه سال پیش واردات لوازم فلزی آشپزخانه یا همان لوازم ریز ممنوع است، اظهار کرد: بنابراین در حال حاضر واردات قانونی نداریم.

در حال حاضر تمام لوازم فلزی آشپزخانه در داخل تولید می شود و میزان کیفیت کالاها نیز رو به افزایش است، اما قاچاق کالا آسیب زیادی به تولید و این صنف وارد کرده است! وی با بیان اینکه میزان قاچاق به جای رسیده که به زودی تولید را تحت الشعاع قرار می دهد، تصریح کرد: مردم هم دوباره به کالای بی کیفیت و قاچاق روی آورده اند.

اما بارها تکرار کرده ایم که راه حل، بستن سرمنشا قاچاق در مبادی ورودی است و نه در مغازه ها.

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی تهران در مقطعی که به خاطر شیوع ویروس کرونا مرزها بسته شده بود قاچاق کاهش چشمگیر پیدا کرده بود، اما در حال حاضر روز به روز در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان لوازم آشپزخانه چینی قاچاق در بازار

جولان لوازم آشپزخانه چینی قاچاق در بازار