مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-02سياسي

عذرخواهی یا نمک بر زخم؟ /دولت روحانی؛ بدشانس ترین دولت تاریخ! /مردم نامحرم هستند؟!


قاتل زنجیره ای در میان مردم، گرانی گاه تحول دولت کجاست؟ ماهیگیری تل آویو از حادثه در دریای عمان، نیرو های نظامی به جنگ کرونا می روند، از سکوت برای حفظ وحدت تا عذرخواهی بابت قصورها، - در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در شماره امروز را مرور می کنیم؛ عذرخواهی یا نمک بر زخم؟ سید علی علوی طی یادداشتی در سرمقاله امروز روزنامه خراسان با عنوان عذرخواهی یا نمک برزخم؟ نوشت: دیروز آخرین جلسه دولت دوازدهم برگزار شد و آن چه بیش از حرف های تکراری آقای رییس جمهور به چشم آمد نحوه و شکل عذرخواهی ایشان از مردم بود.

روحانی در این جلسه تصریح کرد: تلاش ما این بوده که نقص و عیب ما کمتر باشد، اما اگر عیب و نقصی داشتیم از مردم عذرخواهی و از آن ها طلب عفو و رحمت می کنیم.

وقتی صحبت های رییس جمهور را می شنیدی، گویی آقای روحانی باور دارد که در این 8 سال عملکرد بی نقص یا کم نقص داشته یا گویی باور دارد که علت و علل همه مشکلات عده ای خاص خارج از دولت اویند.

گویی باور دارد که مدیریت افکار عمومی را به نحو مناسب انجام داده و گویی باور دارد که مردم معتقدند رییس جمهوری شفاف با مردم بوده است.

باور هایی که اگر جز این بود شاید آقای روحانی دیروز به نحو دیگری از مردم بابت همه فشار ها بابت همه کوچک شدن سفره ها، بابت همه تنگنا های معیشتی، بابت همه بی تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی یا نمک بر زخم؟ /دولت روحانی؛ بدشانس ترین دولت تاریخ! /مردم نامحرم هستند؟!

عذرخواهی یا نمک بر زخم؟ /دولت روحانی؛ بدشانس ترین دولت تاریخ! /مردم نامحرم هستند؟!