مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:002021-08-01اقتصادي

بازار مرغ در کرمانشاه از اواخر مرداد آرام می شود


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پیش بینی کرد، بازار مرغ از اواخر مرداد آرام شود.

- ایسنا/کرمانشاه معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پیش بینی کرد، بازار مرغ از اواخر مرداد آرام شود.

اسماعیل پرویزی فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کمبودهای موجود در بازار مرغ استان، اظهار کرد: کمبود مرغ در فصل تابستان فقط خاص استان کرمانشاه نیست و در همه جای کشور تابستان ها کمبود مرغ وجود دارد.

پرویزی فر اضافه کرد: از آنجایی که تابستان ها در مناطق گرمسیری کشور به دلیل گرمای هوا جوجه ریزی انجام نمی شود و در مناطق معتدل هم به دلیل دمای بالای محیط وزن گیری جوجه ها دیرتر اتفاق می افتد و جوجه ها به جای اینکه در بازه زمانی 35 روزه به مرحله کشتار برسند، مدت زمان وزن گیری آنها 55 روز طول می کشد و دوره پرورشی طولانی تری دارند، تابستان ها اغلب با کمبود مرغ در کشور مواجه هستیم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به جوجه ریزی های خوب انجام شده در سالن های پرورش مرغ استان در تیر ماه، گفت: میزان جوجه ریزی انجام شده در این ماه افزایش 400 هزار قطعه ای نسبت به ماه گذشته(خرداد) داشته که با توجه به اینکه این جوجه ها اواخر مرداد به مرحله کشتار می رسند، از آن زمان آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مرغ در کرمانشاه از اواخر مرداد آرام می شود

بازار مرغ در کرمانشاه از اواخر مرداد آرام می شود