مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 20:252021-08-01بين الملل

آمریکا رویکرد «صبر و انتظار» را در قبال ایران درپیش می گیرد!


یک مقام ایالات متحده در گفتگو با روزنامه جروزالم پست گفت که ایالات متحده قصد دارد پیش از برداشتن هر گامی از سوی ایران، از هرگونه تصمیم شتابزده خودداری کند.

- به نقل از جروزالم پست، در شرایطی که سید ابراهیم رییسی رییس جمهور منتخب ایران قرار است در هفته جاری بطور رسمی فعالیت خود را در سمت رییس قوه مجریه آغاز کند، مقامات ایالات متحده از نزدیک در حال رصد این فرآیند انتقال قدرت در ایران هستند و منتظرند که ببینند رییس جمهور جدید ایران چگونه بر فرآیند گفتگوهای غیرمستقیم میان واشنگتن و تهران برای بازگشت دوجانبه به برجام تأثیر خواهد گذاشت.

آخرین دور گفتگوها شش هفته پیش در روز 20 ژوئن 2021 به پایان رسید و از آن زمان تاکنون، هیچکدام از طرفها برنامه ای برای برگزاری دور جدید گفتگوها ترتیب نداده اند.

این در حالی است که به گفته آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده فرآیند مذاکره با ایران برای احیای توافق هسته ای 2015 نمی تواند بطور نامحدود ادامه یابد .

بلینکن در یک کنفرانس خبری در کویت پیرامون این موضوع گفت: واشنگتن به دیپلماسی متعهد است، اما این فرآیند نمی تواند برای یک مدت نامحدود ادامه یابد .

در همین ارتباط، یک مقام ایالات متحده در گفتگو با روزنامه جروزالم پست گفت که کاملاً روشن شده است که در تهران مسائل بنیادی تر مطرح است که آنها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا رویکرد «صبر و انتظار» را در قبال ایران درپیش می گیرد!

آمریکا رویکرد «صبر و انتظار» را در قبال ایران درپیش می گیرد!