مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 16:202021-08-01سياسي

افتتاح 300 مدرسه و مرکز فرهنگی در مناطق محروم و روستایی کشور


محمد مخبر با بیان اینکه یکی از اساسی ترین کارهای بنیاد برکت بحث مدرسه سازی است ، گفت: مقام معظم رهبری از ابتدای تشکیل بنیاد برکت تأکید ویژه ای بر ساخت 1000 مدرسه درمناطق محروم داشتند که قرارداد ساخت 2 هزار و 100 مدرسه را در بنیاد برکت بستیم که تاکنون بیش از .

- 150 مدرسه برکت با 750 کلاس درس و150 مسجد و مرکز فرهنگی مذهبی برکت با اعتیار 100 میلیارد تومان در مناطق محروم و روستایی کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک صبح امروز رییس ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در شهرستان پاکدشت استان تهران ، ضمن بازدید از چند مدرسه جدید برکت درمناطق محروم این شهرستان ، به صورت ویدئوکنفرانسی 150 مدرسه و 150 مسجد و مرکز فرهنگی احداث شده در مناطق محروم و روستایی کشور را افتتاح کرد.

در این آیین که مدیران عامل بنیاد برکت و بنیاد 15خرداد ، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام، معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس ، فرماندار و نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، ابتدا دو مدرسه برکت شهید فخری زاده و برکت شهید نصرت الله سیری به بهره برداری رسیدند و تحویل وزارت آموزش و پرورش شدند.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام دراین مراسم گفت: امروز شاهد بهره برداری از 150 مدرسه جدید و 150 مسجد و مرکز فرهنگی برکت در کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 300 مدرسه و مرکز فرهنگی در مناطق محروم و روستایی کشور

افتتاح 300 مدرسه و مرکز فرهنگی در مناطق محروم و روستایی کشور