مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 16:052021-08-01پزشكي

شیر مادر بهترین پادتن در برابر ویروس کرونا


خوردن شیر مادر، نوزاد را در برابر انواع بیماری ها واکسینه می کند و طبق بررسی های انجام شده میزان مرگ و میر در نوزادانی که از طریق شیر مادر تغذیه می شوند 25 برابر کمتر از نوزادانی است که شیرمصنوعی می خورند.

- رییس انجمن پزشکان کودکان البرز گفت: تاکنون آماری از مرگ و میر نوزادان مبتلا به کرونا در استان نداشتیم و از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون 70 نوزاد مبتلا به کووید 19 پس از طی شدن مراحل درمانی از بیمارستان امام علی(ع) مرخص شدند.

محمد زنوزی روز یکشنبه 10 مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز جهانی تغذیه با شیرمادر در سازمان نظام پزشکی البرز برگزار شد، اظهارکرد: علم پزشکی برای بهبود و تکامل سلامت انسان تلاش می کند، هرچند در ذات علم اصل قطعی وجود ندارد اما این عدم قطعیت نباید نتایج به دست آمده بدیهی را زیرسوال ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تاثیر مثبت و ضرورت تغذیه نوزاد با شیرمادر از نتایجی است که علم پزشکی در سال های متوالی به آن رسیده اما متاسفانه به دلایل مختلف مثل ناآگاهی مادران و تبلیغات هنوز بسیاری از مادران تغذیه فرزندشان با شیرمصنوعی را به شیر مادر ترجیح می دهند.

این مسئول بیان کرد: خوردن شیر مادر، نوزاد را در برابر انواع بیماری ها واکسینه می کند و طبق بررسی های انجام شده میزان مرگ و میر در نوزادانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر مادر بهترین پادتن در برابر ویروس کرونا

شیر مادر بهترین پادتن در برابر ویروس کرونا