مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:502021-08-01سياسي

هم افزایی برای فعالیت کشتی گردشگری پرنسس در بوشهر


نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بوشهر با داشتن پتانسیل بالا در حوزه گردشگری دریایی، نیاز به هم افزایی شایسته در این زمینه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر امروز در بازدید از کشتی گردشگری پرنسس اظهار داشت: بوشهر با داشتن پتانسیل بالا در حوزه گردشگری دریایی، نیاز به هم افزایی شایسته در این زمینه دارد و این موضوع باید از طرف دستگاه های متولی انجام شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: فعالیت این کشتی گردشگری با توجه به ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رونق اقتصاد، می تواند در مسیر توسعه گردشگری دریایی نقطه مثبتی باشد و به این موضوع کمک کند.

توسعه گردشگری بوشهر محمدحسین ارسطوزاده هم در ادامه این بازدید با اشاره به تلاش برای ورود این کشتی گردشگری به استان اظهار داشت: کار تعویض پرچم برای این شناور در حال انجام است که با آغاز به کار خود می تواند با ظرفیت 700 نفر در 4 طبقه، دریانوردی کند و در فاز اول بین بنادر استان فعالیت خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر توضیح داد: کشتی پرنسس زمینه را برای برگزاری جشن ها و مراسمات خصوصی و دولتی، در آب های خلیج فارس فراهم می کند که یک حرکت ارزشمند در راستای توسعه گردشگری دریایی استان بوشهر خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی برای فعالیت کشتی گردشگری پرنسس در بوشهر

هم افزایی برای فعالیت کشتی گردشگری پرنسس در بوشهر