مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:402021-08-01اقتصادي

مهمترین برنامه دولت برای پارس جنوبی در دولت آینده


وزیر نفت پارس جنوبی را تجلی عشق و اراده جوانان ایران دانست و گفت: مهمترین کاری که باید در دولت آینده در پارس جنوبی انجام شود جلوگیری از افت تولید و حفظ و نگهداشت از این میدان است (ریل گذاری آن انجام شد) که به 25 تا 30 میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد.

- وزیر نفت پارس جنوبی را تجلی عشق و اراده جوانان ایران دانست و گفت: مهمترین کاری که باید در دولت آینده در پارس جنوبی انجام شود جلوگیری از افت تولید و حفظ و نگهداشت از این میدان است (ریل گذاری آن انجام شد) که به 25 تا 30 میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیژن زنگنه امروز در مراسم بهره برداری از طرح های ملی وزارت نفت با بیان اینکه پارس جنوبی به معنای واقعی مهمترین طرح توسعه ملی ایران است که در یکصد سال اخیر اجرا شده است، یادآوری کرد: نخستین قرارداد توسعه میدان گازی پارس جنوبی مهرماه سال 1376 امضا شد و تا میانه سال 1384 معادل 10 فاز پارس جنوبی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه در دولت های نهم و دهم طرح های توسعه فازهای 6 تا 8 پارس جنوبی تکمیل شدند و در خردادماه 1389 قرارداد برای 10 فاز بعدی امضا شد، تصریح کرد: این طرح ها بیشتر با پیشرفت 50 درصدی به دولت یازدهم منتقل شد که در این دولت تکمیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین برنامه دولت برای پارس جنوبی در دولت آینده

مهمترین برنامه دولت برای پارس جنوبی در دولت آینده