مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-01سياسي

خرید و فروش رأی در برخی شهرهای استان تهران/ ابطال انتخابات در 6 شهر استان


پرونده تخلفات کاندیداها به خصوص کسانی که اقدام به خرید و فروش رای کرده اند به قوه قضاییه اعلام شده که برای آن ها پرونده تشکیل شده با در حال تشکیل پرونده است.

- پرونده تخلفات کاندیداها به خصوص کسانی که اقدام به خرید و فروش رای کرده اند به قوه قضاییه اعلام شده که برای آن ها پرونده تشکیل شده با در حال تشکیل پرونده است.

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران با اعلام ابطال انتخابات شوراها در 6 شهر استان تهران گفت که خرید و فروش رای در برخی شهرها و روستاهای استان تهران وجود داشته که موضوع به قوه قضاییه ارجاع شده است.

احمد نادری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ابطال انتخابات در برخی از شهرهای استان تهران اظهار کرد: انتخابات شوراها در 6 شهرستان استان تهران باطل شده، به عبارت دیگر از 48 شهر استان تهران، انتخابات در 42 شهر تایید و 6 شهر ابطال شده است.

وی با بیان اینکه روند بررسی تایید انتخابات همچون بررسی صلاحیت ها در سه مرحله شهرستان، استان و کشوری (هیات مرکزی نظارت) انجام گرفت، افزود: انتخابات در برخی شهرها به صورت کامل یعنی رای کاندیداها و شهرها تایید شد و مشکلی نداشت، در برخی از شهرها کلیت انتخابات و رای کاندیداها باطل شد و در شهرهایی هم رای برخی کاندیداها ابطال شد ولی رای کلیت شهر به تایید رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش رأی در برخی شهرهای استان تهران/ ابطال انتخابات در 6 شهر استان

خرید و فروش رأی در برخی شهرهای استان تهران/ ابطال انتخابات در 6 شهر استان