مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-01اقتصادي

فروش مرحله دوم فیدلیتی بهمن موتور در دوازدهم مرداد ماه


بهمن موتور که دو محصول محبوب و پرطرفدار فیدلیتی (Fidelity ) و دیگنیتی (Dignity) را امسال عرضه کرد و با استقبال خوبی نیز از سوی مشتریان مواجه شد، - امیر میرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: مرحله دوم فروش فیدلیتی در روز سه شنبه دوازدهم مرداد ماه ) انجام خواهد شد.

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام داشت: این محصول مطابق با مرحله نخست فروش، در دو مدل 5 و 7 نفره به صورت نقدی و با قیمت قطعی (مانند مرحله اول) و موعد تحویل شهریور ماه 1400 عرضه خواهد شد.

  در موضوع گارانتی و پشتیبانی خودرو میرمنصف افزود: پنج سال گارانتی، سطح امکانات بالا و تجهیزات بروز، قیمت گذاری مناسب و همچنین تحویل فوری به همراه پشتیبانی و ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت 1 سال یا 25 هزار کیلومتر(هرکدام زودتر فرابرسد) برای این خودرو در نظر گرفته ایم.

وی همچنین در ارتباط با محصول Dignity نیز اعلام کرد؛ به زودی زمان عرضه مجدد این خودرو اطلاع رسانی خواهد شد و از آنجایی که تعهد به تحویل به موقع محصولات و رعایت حقوق مشتریان از اهداف اصلی گروه بهمن است، به منظور تحقق این امر بر خود واجب دانستیم تا عرضه این محصول را پس از اطمینان کامل از تحقق در تحویل به موقع محصولات انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش مرحله دوم فیدلیتی بهمن موتور در دوازدهم مرداد ماه

فروش مرحله دوم فیدلیتی بهمن موتور در دوازدهم مرداد ماه