مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-01اقتصادي

سامانه مبادلات الکترونیکی بین المللی بین بنگاهی محصولات ساختمان راه اندازی شد


سامانه مبادلات الکترونیکی بین المللی بین بنگاهی محصولات ساختمان توسط شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی راه اندازی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سامانه مبادلات الکترونیکی بین المللی بین بنگاهی محصولات ساختمان توسط شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی راه اندازی شد.

سامانه B2B صنعت ساختمان با نام تجاری ساخت بازار باهدف ارتباط مؤثر و بدون واسطه خریداران داخلی و خارجی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی در بازار سنجی و بازاریابی در دسترس عموم قرارگرفته است.

مدیرعامل شرکت پردازش بازار پویا مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در سامانه بین المللی معرفی و تجارت محصولات ساختمانی کشور، نیازسنجی های دقیق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصولات ساختمانی شناسایی شده و با بهره گیری از برترین تکنولوژی فناوری اطلاعات اطلاعات محصولات و خدمات مرتبط با بازاریابی و خرید محصولات ساختمانی به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی، چینی، روسی و ترکی استانبولی در اختیار تولید کنندگان و مصرف کنندگان قرارگرفته است.

حامد امجدی معرفی تخصصی محصولات، اختصاص صفحه اختصاصی برای معرفی برند و محصولات، دسترسی و امکان تغییرات محتوای محصولات برای تولیدکننده، تولید محتوی تخصصی برای محصولات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مبادلات الکترونیکی بین المللی بین بنگاهی محصولات ساختمان راه اندازی شد

سامانه مبادلات الکترونیکی بین المللی بین بنگاهی محصولات ساختمان راه اندازی شد