مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-01اجتماعي

همچنان رگبار و رعد و برق میهمان استان قزوین است


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: تا سه روز آینده برای برخی از مناطق از استان، رگبار، رعد و برق، وزش بادهای لحظه ای شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود و طی این مدت به لحاظ دمایی نوسانات دمایی خاصی را نداریم.

- ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: تا سه روز آینده برای برخی از مناطق از استان، رگبار، رعد و برق، وزش بادهای لحظه ای شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود و طی این مدت به لحاظ دمایی نوسانات دمایی خاصی را نداریم.

مریم بهروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تا سه روز آینده برای برخی از مناطق از استان، رگبار، رعد و برق، وزش بادهای لحظه ای شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود و طی این مدت به لحاظ دمایی نوسانات دمایی خاصی را نداریم؛ البته برای شب های پیش رو نیز وزش بادهای شمالی را پیش بینی می کنیم.

وی ادامه داد: روز گذشته شنبه 9 مرداد وزش باد 79 کیلومتری در قزوین و آبیک ثبت شد، همچنین روز گذشته 9 مرداد بیشترین بارش به میزان 3.

6 در سیردان به ثبت رسید و بارش قزوین نیز 1.

4 میلی متر بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته آوج با 12، قزوین و آبیک نیز با 35 درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرهای استان بودند البته دمای قزوین بین 17 و 35 درجه سلسیوس در نوسان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همچنان رگبار و رعد و برق میهمان استان قزوین است

همچنان رگبار و رعد و برق میهمان استان قزوین است