مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 02:252021-07-31سياسي

لزوم تأمین منابع پایدار مالی برای اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان


نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: منابعی که برای اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین در نظر گرفته شده ناپایدار بوده و لازم است که منابع پایداری برای موضوع در نظر گرفته شود که در اجرای آن به مشکل بر نخوریم.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: منابعی که برای اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین در نظر گرفته شده ناپایدار بوده و لازم است که منابع پایداری برای موضوع در نظر گرفته شود که در اجرای آن به مشکل بر نخوریم.

محمد خدابخشی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین به زمان تصویب برنامه ششم توسعه برمی گردد، در برنامه ششم توسعه دولت مکلف شد تا پایان برنامه حقوق بازنشستگان را با شاغلین تال 90 درصد همسان کند، یعنی با لحاظ کردن پارامترهای شغلی، سنوات و تمام عوامل مؤثر بر یک شغل و شرایط مشابهی که دارند، بازنشستگان تا پایان برنامه 90 درصد حقوق شاغلان را دریافت کنند.

وی ادامه داد: دولت به دلیل بار مالی بالا با این طرح کاملاً مخالف بود و شاهد رفت و برگشت های آن به شورای نگهبان بودیم، این طرح یکی از احکامی که شورای نگهبان با رایزنی های دولت روی آن ایراد گرفته بود که در صحن علنی مجلس تغییراتی روی آن انجام شد و کلمه همسان سازی در کمیسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تأمین منابع پایدار مالی برای اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان

لزوم تأمین منابع پایدار مالی برای اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان