مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 23:102021-07-31سياسي

طرح صیانت و دل نگرانی های زنان سرپرست خانوار


طرح 37 ماده ای حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی موسوم به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی همان چیزی است که این روزها اغلب دارندگان کسب وکار بر بستر فضای مجازی از جمله زنان و به ویژه زنان سرپرست خانوار را با دغدغه و نگرانی هایی مواجه کرده است.

- طرح 37 ماده ای "حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی" موسوم به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی همان چیزی است که این روزها اغلب دارندگان کسب وکار بر بستر فضای مجازی از جمله زنان و به ویژه زنان سرپرست خانوار را با دغدغه و نگرانی هایی مواجه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششم مرداد بود که مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی، بر اساس اصل 85 قانون اساسی شرکت های خارجی چندملیتی با کشوری مانند ایران با وجود تحریم های مالی و حقوق بشری، همکاری نمی کنند و از طرف دیگر، پیام رسان ها و موتورهای جست وجوی بومی نشان داده که ما تجربه موفقی برای فراهم کردن زیرساخت های لازم را در این حوزه نداریم.

اگرچه مسدود سازی شبکه ها، از جمله ضمانت اجراهای قابل اجرا در خصوص تخلفات مورد اشاره در این طرح است اما در تبصره دو ماده 28 آن آمده است که خدمات پایه کاربردی خارجی که پیش از تصویب این قانون با تشخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صیانت و دل نگرانی های زنان سرپرست خانوار

طرح صیانت و دل نگرانی های زنان سرپرست خانوار