مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 17:552021-07-31ورزشي

معرفی برترین ها در پایان تور جهانی تنیس زیر 18 سال اصفهان


با انجام روز پایانی رقابت های تور جهانی زیر 18 سال قهرمانان هر 2 بخش مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات بین المللی تنیس آی تی اف جونیورز 2021 اصفهان با حضور 150 تنیسور زیر 18 سال ایرانی و خارجی در دو بخش دختران و پسران از 2 مرداد ماه در 9 زمین تنیس مجموعه ورزشی 22 بهمن ارتش آغاز شد و روز شنبه 9 مرداد با برگزاری 4 فینال انفرادی و دوبل به پایان رسید.

دیدار فینال بخش دختران مابین ماندگار فرزامی و مشکات الزهرا صفی برگزار و در نهایت صفی موفق شد با برتری 2 بر صفر مقابل حریف خود به برتری برسد و عنوان قهرمانی را به دست آورد، فرزامی نایب قهرمان شد و رومینا زینالی و پرنیا رکن آبادی عنوان سوم مشترک را بدست آوردند.

در بخش دو نفره نیز تیم های ماندگار فرزامی و رومینا زینالی قهرمان شدند و تیم ترکیه عنوان نایب قهرمانی را به نام خود کردند.

.

همچنین در فینال بخش انفرادی پسران، علی یزدانی و سامیار الیاسی برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند که در پایان ست نخست، سامیار الیاسی موفق شد با نتیجه 7 بر 5 مقابل حریف خود به برتری برسد.

در ادامه و با برگزاری ست دوم مسابقات علیرضا یزدانی با نتیجه 7 بر 6 مقابل الیاسی به پیروزی رسید تا نتیجه نهایی این دیدار به انجام ست سوم کشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین ها در پایان تور جهانی تنیس زیر 18 سال اصفهان

معرفی برترین ها در پایان تور جهانی تنیس زیر 18 سال اصفهان