مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 11:502021-07-31بين الملل

دیدار الاعرجی و سفیر آمریکا درباره پایان حضور نیروهای نظامی خارجی در عراق


مشاور امنیت ملی عراق و سفیر آمریکا در بغداد و فرمانده ائتلاف بین المللی پایان حضور نظامیان در عراق، امروز در دیداری به بررسی نتایج گفت وگوی استراتژیک بغداد-واشنگتن پرداختند.

- مشاور امنیت ملی عراق و سفیر آمریکا در بغداد و فرمانده ائتلاف بین المللی پایان حضور نظامیان در عراق، امروز در دیداری به بررسی نتایج گفت وگوی استراتژیک بغداد-واشنگتن پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری ملی عراق (نینا)، قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق امروز (شنبه) در بغداد میزبان متیو تولر، سفیر آمریکا در بغداد و ژنرال کالورت، فرمانده ائتلاف بین المللی مسؤول پیگیری پایان حضور نیروهای نظامی در عراق بود.

در این دیدار درباره نتایج سفر مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق و هیئت همراهش به واشنگتن بررسی شده و همچنین درباره وضعیت سیاسی و امنیتی عراق و امنیت انتخابات آتی در این کشور گفت وگو شد.

الاعرجی در این دیدار تاکید کرد: سفر الکاظمی و هیئت فنی همراهش به واشنگتن بر اساس استانداردهای کشور و حاکمیت ملی موفقیت آمیز بوده و نتایج مهمی به همراه داشت که امنیت و ثبات بیشتر را برای کشور و ملت عراق به ارمغان می آورند.

تولر نیز در این دیدار اظهار کرد: به ژنرال کالورت دستور داده شده نتایج توافق فنی مربوط به پایان حضور نظامیان در عراق تا 31 ژانویه 2021 و نیز اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار الاعرجی و سفیر آمریکا درباره پایان حضور نیروهای نظامی خارجی در عراق

دیدار الاعرجی و سفیر آمریکا درباره پایان حضور نیروهای نظامی خارجی در عراق