مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-31اقتصادي

کاهش سطح آب سد عامل تغییر رنگ و بوی آب شرب اردبیل/ مشکل به زودی رفع می شود


مسؤول روابط عمومی اداره آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: با توجه به کاهش میزان بارندگی ها در سال جاری و در پی آن کاهش سطح آب پشت سد یامچی سبب تغییر رنگ و بوی آب شرب شهر اردبیل شده بود که با اتخاذ تصمیمات مقتضی در طی روزهای آتی شاهد رفع این مشکل خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در پی وصول گزارش های مردمی و انتشار تصاویر مختلف در فضای مجازی در خصوص تغییر رنگ آب شرب در شهر اردبیل و هم چنین بوی نامطبوع آن در برخی از مناطق شهر موضوع را از اداره آب و فاضلاب اردبیل پیگیری کردیم.

حسن لایقی، مسؤول روابط عمومی اداره آب و فاضلاب استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به کاهش میزان بارندگی ها در سال جاری و هم چنین کاهش ورودی آب به سد، تزریق آب به شبکه آب شرب شهر اردبیل از قسمت های زیرین سد انجام می گرفت و لذا این موضوع سبب تغییر رنگ و بوی آب شرب در چند روز اخیر در شهر اردبیل شده بود.

وی افزود: با توجه به پیگیری های انجام یافته و طی بازدید بازرس کل  استان اردبیل از سد یامچی و تصفیه خانه اردبیل در راستای رفع این مشکل تصمیم بر این شد تا آب از سطح فوقانی سد وارد شبکه آب شرب اردبیل شود.

مسؤول روابط عمومی اداره آب و فاضلاب استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم که با انجام این اقدام شاهد رفع مشکل تغییر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سطح آب سد عامل تغییر رنگ و بوی آب شرب اردبیل/ مشکل به زودی رفع می شود

کاهش سطح آب سد عامل تغییر رنگ و بوی آب شرب اردبیل/ مشکل به زودی رفع می شود