مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-31فرهنگي

وظیفه ذاتی وزارت راه کمک به رفع دغدغه خانه دار شدن مردم است


وزیر راه و شهرسازی وظیفه ذاتی این وزارت خانه را تسهیل خانه دار شدن مردم و اقشار مختلف عنوان کرد.

- ، محمد اسلامی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تأمین مسکن هنرمندان و خبرنگاران که امروز شنبه 9 مرداد به امضا رسید، گفت: امروز میزبان وزیر ارشاد در وزارت راه و شهرسازی برای امضای این تفاهم نامه هستیم و توضیحات وزیر ارشاد در خصوص وضعیت معیشتی و مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، احساس تکلیف وزارت راه و شهرسازی را تشدید کرد.

وی افزود: ما در بحث تخصیص ظرفیت و تعیین اولویت مسکن اصحاب فرهنگ و هنر بر اساس تعیین ضوابط و اولویت هایی که وزارت ارشاد به ما معرفی می کند فعالیت بیشتری خواهیم داشت تا بتوانیم گام بزرگ تری برداریم و جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

وزیر راه و شهرسازی وظیفه ذاتی این وزارتخانه را کمک به خانه دار شدن مردم دانست و افزود: ما برای انجام این رسالت خود ساز و کارها را به گونه ای طراحی کرده ایم که بیانگر سیاست پابرجا و یک عزم راسخ برای تحقق خانه دار شدن مردم باشد.

وی به اهتمام ویژه وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و افزود: این طرح در حال اجراست، در برخی پروژه ها جلوتر از زمان بندی هستیم و در برخی پروژه ها عقب تریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه ذاتی وزارت راه کمک به رفع دغدغه خانه دار شدن مردم است

وظیفه ذاتی وزارت راه کمک به رفع دغدغه خانه دار شدن مردم است