مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:002021-07-31فناوري

ایران تحت پوشش اینترنت ماهواره ای قرار گرفت


اینترنت ماهواره ای تحول بزرگی در عرصه ارتباطات جهان به خصوص ایران ایجاد می کند و مباحثی مانند فیلترینگ به کلی از بین خواهد رفت.

- ایسنا/البرز یک کارشناس حوزه فناوری گفت: اینترنت ماهواره ای تحول بزرگی در عرصه ارتباطات جهان به خصوص ایران ایجاد می کند و مباحثی مانند فیلترینگ به کلی از بین خواهد رفت.

امید رهبر در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اینترنت ماهواره ای در قالب پروژه استارلینک با بیان اینکه پروژه استارلینک که در ایران به عنوان اینترنت ماهواره ای شناخته می شود در آسمان ایران در دسترس است، گفت: اینترنت ماهواره ای تحول بزرگی در عرصه ارتباطات جهان به خصوص ایران ایجاد می کند و مباحثی مانند فیلترینگ به کلی از بین خواهد رفت و سرویس های بزرگی چون یوتیوب با سرعت و کیفیت بالا در دسترس ایرانیان قرار خواهد گرفت.

رهبر ادامه داد: ایران در لیست درخواست استارلینک قرار گرفته است و ارائه آزمایشی اینترنت ماهواره ای شرکت اسپیس ایکس برای همسایگان و غرب ایران فراهم شده است.

گزارش برخی کاربران در فضای مجازی نشان دهنده در دسترس بودن اینترنت ماهواره ای در برخی مناطق ایران است.

وی افزود: اگر چه سرویس دهی رسمی اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران دور از انتظار است اما دفاتر رسمی این شرکت در ترکیه، امارات، کویت، قطر و سایر کشورهای همسایه، دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران تحت پوشش اینترنت ماهواره ای قرار گرفت

ایران تحت پوشش اینترنت ماهواره ای قرار گرفت