مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 14:302021-07-30اقتصادي

نوسان دلار آمریکا در صرافی های مجاز/ آیا دلار 26 هزار تومان می شود؟


در ده روز گذشته، بر خلاف دلار، مسیر نسبتا کاهشی برای یورو به ثبت رسیده است.

به گونه ای که در این مدت، بیشترین نرخ یورو در تاریخ دوشنبه بیست و یکم تیرماه بود و پس از آن، - پس از شش روز تعطیلی صرافی های بانکی و مجاز، هفته گذشته فعالیت این صرافی ها دوباره آغاز شد.

بازگشایی که با افزایش شاخص ارزی همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ بازار ارز پیش از تعطیلی یاد شده، در روزهای پایانی تیرماه، روند نسبتا کاهشی را دنبال می کرد، اما پس شروع فعالیت این بازار در روز دوشنبه چهارم مردادماه، فعالان بازار ارز نظاره گر تغییر مسیر شاخص ارزی به روند صعودی بودند.

به گونه ای که هر اسکناس دلار آمریکا در معاملات روز دوشنبه هفته گذشته (4 مردادماه 1400) توسط صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور، با رشد حدود 500 تومانی نسبت به دوشنبه قبل تر (28 تیرماه 1400) به قیمت 24562 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته شد.

به نقل از گزارش ایبِنا؛ فعالان بازار معتقد بودند، رفتار بازارساز در جهت ممانعت از ورود تقاضای کاذب در مقابل صرافی های بانکی همچون ملی، بوده است.

به گونه ای که دومین روز کاری هفته (سه شنبه 5 مردادماه 1400)، با توجه به افت نسبی نرخ دلار در بازار آزاد، بهای این اسکناس آمریکایی در صرافی های بانکی و مجاز نیز با کاهش نسبت به روز قبل، به نرخ 24400 تومان به متقاضی دریافت دلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسان دلار آمریکا در صرافی های مجاز/ آیا دلار 26 هزار تومان می شود؟

نوسان دلار آمریکا در صرافی های مجاز/ آیا دلار 26 هزار تومان می شود؟