مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-30اقتصادي

تمایل بیشتر مردم به دورکاری بعد از پایان کرونا


تازه ترین نظرسنجی از تمایل حداکثری سوال شوندگان برای ادامه دورکاری پس از پایان دوران همه گیری بیماری کووید19 حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از یورونیوز، بر اساس نتایج این نظرسنجی، دست کم دو سوم کارمندان گفته اند که با پایان یافتن بحران کنونی همه گیری تمایل دارند به کار از راه دور در خانه ادامه دهند.

این نظرسنجی در 29 کشور و بین 12 هزار و پانصد کارمند شاغل در بخش های گوناگون انجام شده است.

حدود 66 درصد افراد مورد سوال واقع شده همچنین معتقدند که کارفرمایان باید در آینده در خصوص نحوه انجام کار انعطاف پذیر تر باشند؛ به این معنا که به آنها اجازه دهند بعضی روزها در خانه و بعضی روزهای دیگر در محل کار حاضر شوند.

نظرسنجی یاد شده توسط موسسه ایپسوس برای مجمع جهانی اقتصاد انجام شده و با توجه به گزینه انتخاب نشان می دهد افرادی که طرفدار روزهای کاری آزاد هستند تمایل دارند نیمی از روزهای هفته را در خانه و مابقی را در محل کار بگذرانند.

بیشترین و کم ترین تمایل به ادامه دورکاری در کدام کشورها مشاهده می شود؟ در فرانسه و بلژیک و همچنین چین بنا به نتیجه این تحقیق تمایل کمتری نسبت به دورکاری وجود دارد و اغلب سوال شوندگان ترجیح می دهند کم تر از دو روز در هفته از خانه کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل بیشتر مردم به دورکاری بعد از پایان کرونا

تمایل بیشتر مردم به دورکاری بعد از پایان کرونا