مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 05:002021-07-30اقتصادي

ساعت حضور کارکنان در ادارات تا آخر مردادماه اعلام شد


طبق توضیحات معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران، ساعت حضور کارکنان در ادارات دولتی تا آخر مرداد ماه از ساعت 7 تا 13 است و مردم باید پروتکل های بهداشتی، - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به اینکه در استان تهران ساعت حضور کارکنان تا آخر مردادماه ازساعت 7 تا 13 است از هشدار قطع برق به 222 دستگاه دولتی در تهران خبر داد.

غلامرضا عباس پاشا در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند فعالیت ادارات با توجه به شرایط قرمز کرونایی در تهران گفت: فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت 70 درصد دورکاری و فعالیت های ادارات با کارهای ضروری، به صورت 50 درصد دورکاری خواهد بود.

در حقیقت با توجه به وضعیت قرمز تهران، حضور کارکنان ادارات و دستگاه ها، به صورت 70 درصد دورکاری می باشد.

وی درباره وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی کارکنان ادارات و دستگاه ها دولتی نیز گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی کارکنان دستگاه ها بالای 75 درصد است و مهم اصناف و مردم هستند که تا چه حد این پروتکل ها و نیز فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

حضور کارکنان در ادارات تا آخر مردادماه از ساعت 7 تا 13 است پاشا ادامه داد: حضور کارکنان در ادارات تا آخر مردادماه از ساعت 7 تا 13 می باشد و توصیه می کنیم که همچنان مردم رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت حضور کارکنان در ادارات تا آخر مردادماه اعلام شد

ساعت حضور کارکنان در ادارات تا آخر مردادماه اعلام شد