مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 04:502021-07-30اجتماعي

وقوع رگبار و رعد و برق در استان های کشور طی 4 روز آینده


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از وقوع رگبار و رعد و برق در 11 استان کشور طی 4 روز آینده خبر داد.

- ، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (8 مرداد) در برخی مناطق گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و ارتفاعات قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ خواهد.

وی ادامه داد: فردا و یکشنبه (9 و 10 مرداد) در گیلان، مازندران، اردبیل و برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گلستان، کردستان، زنجان، جنوب کرمان، شرق فارس، شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، دوشنبه و سه شنبه (11 و 12 مرداد) در بخش هایی از شمال غرب کشور، استان های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، جنوبی کرمان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

ضیاییان با اشاره به اینکه از امروز تا سه شنبه (8 تا 12 مرداد) در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: طی این مدت به ویژه امروز و فردا (8 و 9 مرداد) در برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع رگبار و رعد و برق در استان های کشور طی 4 روز آینده

وقوع رگبار و رعد و برق در استان های کشور طی 4 روز آینده