مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 18:352021-07-29پزشكي

گستردگی موج پنجم کرونا/ مردم نگران پر شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی نباشند


معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به گستردگی موج پنجم کرونا در مقایسه با موج های قبلی گفت: ظرفیت تخت های بیمارستانی همیشه متناسب با پیک کرونا افزایش پیدا می کند و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت پنج شنبه شب در حاشیه بازدید از مراکز درمانی شهرستان ساری اظهار کرد: ظرفیت تخت های بیمارستانی همیشه متناسب با پیک کرونا افزایش پیدا می کند و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

 وی با اشاره به گستردگی موج پنجم کرونا در مقایسه با موج های قبلی گفت: ظرفیت تخت های بیمارستانی همیشه متناسب با پیک کرونا افزایش پیدا می کند و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه شمار بستری شدگان سرپایی در بیمارستان ها افزایش پیدا کرده است، افزود: تقریبا 80 درصد مراجعه کننده ها با یک درمان موقت و سرپایی راهی خانه های شان می شوند.

جان بابایی با بیان اینکه کمبود وجود دارد، ادامه داد: در این زمینه یکی از کارهایی که انجام دادیم بستری موقت ها را افزایش دادیم .

وی گفت: مردم نگران مراجعه زودهنگام مردم به مراکز درمانی عنوان کرد و گفت: بیمارانی که زودتر به مراکز درمانی مراجعه می کنند زودتر از خدمات درمانی بهره مند می شود و این امر می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستردگی موج پنجم کرونا/ مردم نگران پر شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی نباشند

گستردگی موج پنجم کرونا/ مردم نگران پر شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی نباشند