مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 12:352021-07-29سياسي

آزادی 117 زندانی جرائم مالی و غیر عمد در عید غدیر


فرمانده سپاه فجراستان فارس از آزادی 117 زندانی جرائم غیرعمد در فارس به مناسبت عید غدیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار بوعلی ضمن تبریک عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: از سال گذشته موضوع آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به عنوان یکی از کمک های مومنانه در دستور کار قرار گرفت و تاکنون پنج مرحله برگزار شده است که در مراحل قبل 811 نفر از زندانیان که بدهی آنان بیش از 112 میلیارد تومان بوده از زندان های استان آزاد شده اند.

وی افزود: در پنجمین مرحله از نذر رهایی نیز برای آزادسازی 110 زندانی مالی با همت ستاد دیه و خیرین استان برنامه ریزی کردیم اما با همت رییس کل دادگستری استان زمینه آزادی 117 نفر زندانی فراهم شد.

او یادآور شد: در پنجمین مرحله نیز از این 117 زندانی، 6 نفر زندانی زن هستند که زمینه آزادی آنان فراهم شد و از ابتدای اجرای این طرح تاکنون تعداد 928 نفر از زندان های استان آزاد  به آغوش زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با کمتر از 50 میلیون تومان را فراهم کنند.

بوعلی تاکید کرد: یکی از ویژگی های برجسته استان فارس وجود خیرین سرآمد است و امیدواریم در ماه محرم نیز این مهم محقق شود تا زمینه آزادی 81 نفر زندانی با بدهی کمتر از 50 میلیون در سطح استان نیز فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 117 زندانی جرائم مالی و غیر عمد در عید غدیر

آزادی 117 زندانی جرائم مالی و غیر عمد در عید غدیر