مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 12:302021-07-29دانش

مردم به شایعات منفی تزریق واکسن توجه نکنند


تنها راه مقابله با ویروس کرونا واکسیناسیون است، بنابراین از مردم درخواست دارم که به شایعات مخرب و منفی در خصوص تزریق واکسن توجه نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، ایرج حریرچی امروز پنجشنبه در مراسم آغاز واکسیناسیون اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: موضوع واکسن مهم ترین کار حوزه سلامت در کل کشور است.

تاثیرگذاری خوب واکسن در کاهش میزان مرگ و میر برای دنیا و ما کاملا مشهود بوده، به همین دلیل لزوم واکسیناسیون همگانی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد با داشتن ظرفیت 40 درصدی دانشجویان پرستاری و تعداد بسیار دانشجویان پزشکی کشور، می تواند کمک شایانی برای تسریع در روند واکسیناسیون انجام دهد.

در ابتدا خانواده دانشگاه آزاد، سپس واکسیناسیون دیگر بخش های وزارت علوم به زودی آغاز خواهد شد.

معاون کل وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: تسریع واکسیناسیون در بازه زمانی کمتر در وهله اول موجب بازگشت به شرایط عادی زندگی و سپس جلوگیری از ابتلای مجدد و جهش ویروس می شود.

حریرچی با بیان اینکه روند واکسیناسیون گروه های هدف سرعت پیدا کرده است، گفت: امروز علاوه بر آغاز واکسیناسیون دانشجویان و اساتید، واکسیناسیون معلمان را خواهیم داشت و امیدواریم با جبران تاخیر به وجود آمده در رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به شایعات منفی تزریق واکسن توجه نکنند

مردم به شایعات منفی تزریق واکسن توجه نکنند