مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-29سياسي

«جشن تولد» علی رام نورایی در 200 متری داعشی های سوریه به حاشیه رفت!


اخیرا در فیلمی به نام جشن تولد با موضوع مدافعان حرم در سوریه بازی کردم که بسیار شرایط خطرناکی داشت و فضای فیلمبرداری در 200 متری داعشی ها بود و به راحتی در تیررس آنها بودیم اما بدون هیچ حمایتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی کرامت، علیرام نورایی ظهر امروز در مراسم افتتاح دبیرخانه مرکزی بنیاد ملی کرامت در مشهد گفت: پس از بازی در قلاده های طلا موجی از انتقادات وتوهین ها روانه من و سایر می زنند بیش از دیگران برخفقان و انحصار در بیان مشغول هستند، ادامه داد: در اوج جوانی و شور و شوق کار به خاطر حضور در یک فیلم چندسال به حاشیه رفتم و انواع هتاکی و حتی تهدیدهارا به جان خریدم.

جشن تولد علی رام نورایی در 200 متری داعشی های سوریه وی از فیلم جدیدش خبرداد و گفت: اخیرا در فیلمی به نام جشن تولد با موضوع مدافعان حرم در سوریه بازی کردم که بسیار شرایط خطرناکی داشت و فضای فیلمبرداری در 200 متری داعشی ها بود و به راحتی در تیررس آنها بودیم.

  نورایی افزود: فیلمی که با این مخاطرات و با این اهمیت ساخته شد، بدون هیچ حمایتی، تنها در یک سینما و با تعداد کمی بیننده اکران و سپس به حاشیه رفت.

  این بازیگر جوان سینما و تلوزیون عنوان کرد: قبل از این فیلم من جزو کسانی بودم که می گفتم نباید پول ما در سوریه و عراق خرج شود ولی با دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جشن تولد» علی رام نورایی در 200 متری داعشی های سوریه به حاشیه رفت!

«جشن تولد» علی رام نورایی در 200 متری داعشی های سوریه به حاشیه رفت!