مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-29سياسي

ستاد اجرایی فرمان امام هزینه درمان زوج های نابارور را می پردازد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران از پرداخت هزینه درمان ناباروری زوج های جوان خبر داد.

- کرج - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران از پرداخت هزینه درمان ناباروری زوج های جوان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از کرج، محمدمهدی پورسلیمانی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک عید سعید غدیر اظهار کرد: زوج هایی که در دهک های یک تا 5 قادر به تأمین مخارج درمان خود به منظور فرزندآوری نیستند می توانند از طریق سامانه www.

1542.

ir متعلق به بنیاد 15 خرداد، نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام و از خدمات این بنیاد به منظور درمان خود استفاده کنند.

وی بیان: با توجه به کاهش نرخ فرزندآوری در کشور و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر کمک و مشارکت همه دستگاه ها در راستای افزایش نرخ فرزندآوری، این ستاد مانند سایر فعالیت های اجتماعی خود، به این مقوله ورود کرده و امیدواریم بتوانیم در این حوزه منشأ خیر و اثر باشیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران متذکر شد: بنیاد 15 خرداد یکی از مجموعه های تابعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که در کنار بنیاد برکت و بنیاد احسان در جهت محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اجرایی فرمان امام هزینه درمان زوج های نابارور را می پردازد

ستاد اجرایی فرمان امام هزینه درمان زوج های نابارور را می پردازد