مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-29فناوري

نظر معاون وزیر ارتباطات درباره «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی»


به گفته معاون وزیر ارتباطات، طرحی که اکوسیستم استارت آپی کشور، صاحبان کسب وکارهای مجازی و فروشگاه های اینترنتی خانگی و عموم مردم با آن به صراحت مخالف هستند، - نظر معاون وزیر ارتباطات درباره طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی به گفته معاون وزیر ارتباطات، طرحی که اکوسیستم استارت آپی کشور، صاحبان کسب وکارهای مجازی و فروشگاه های اینترنتی خانگی و عموم مردم با آن به صراحت مخالف هستند، ⁧‫سرمایه اجتماعی‬⁩ را نابود می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی که با عنوان صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی هم شناخته می شود، این روزها به یکی از مهم ترین موضوعات در شبکه های اجتماعی و مکالمات کاربران اینترنتی تبدیل شده است.

طرحی که اگرچه بیشتر کاربران نظر مخالف خود را درباره آن ابراز کرده اند، اما روز گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کردند تا این طرح بر اساس اصل 85 قانون اساسی ، به جای بررسی در صحن علنی مجلس در کمیسیون مشترک و ویژه بررسی شود.

امیر ناظمی -معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- از مسوولان وزارت ارتباطات است در توییتر مخالفت خود را درباره طرح ابراز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر معاون وزیر ارتباطات درباره «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی»

نظر معاون وزیر ارتباطات درباره «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی»