مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:102021-07-27اقتصادي

طرح کاهش مصرف انرژی روی 10 چاه آب استان سمنان اجرایی می شود


استاندار سمنان بابیان اینکه طرح کاهش مصرف انرژی روی 10 چاه آب استان اجرایی می شود، گفت: در صورت طی مرحله آزمایشی با موفقیت به اجرا درخواهد آمد.

- ، علیرضا آشناگر بعدازظهر سه شنبه در سومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی استان به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه کاهش مصرف انرژی، افزایش راندمان و کاهش هزینه های کشاورزان ازجمله اهداف اجرایی که باید محقق شود، ابراز داشت: این طرح به صورت پایلوت بر روی 10 چاه آب کشاورزی استان به صورت پایلوت و آزمایشی انجام خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه در صورت موفقیت در مرحله آزمایشی، تفاهم نامه ای در این خصوص منعقد و قراردادهای اجرایی مرتبط با آن در سطح استان اجرایی می شود، افزود: اجرای طرح افزایش راندمان و کاهش انرژی در چاه های آب کشاورزی استان اقدامی که می تواند درگذر از خشک سالی مؤثر باشد.

استاندار سمنان بابیان اینکه حمایت از شرکت های استارت آپی و دانش بنیان به خصوص در حوزه آب و انرژی امری حائز اهمیت است، ابراز داشت: این شرکت ها دارای ایده های خوبی که هستند که حمایت از آن ها می تواند نقش اثرگذاری را در حوزه افزایش راندمان انرژی ایفا کند.

آشناگر بابیان اینکه علی رغم اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه استفاده از آب طرح پساب سمنان، پیشرفت عمده ای در خصوص این طرح حاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کاهش مصرف انرژی روی 10 چاه آب استان سمنان اجرایی می شود

طرح کاهش مصرف انرژی روی 10 چاه آب استان سمنان اجرایی می شود