مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:202021-07-26سياسي

نماز جمعه و امام جمعه حلقه وصل میان مردم و حاکمیت هستند


امام جمعه صومعه سرا، با اشاره به هراس دشمنان دین و انقلاب از نماز جمعه، افزود: نقش و جایگاه نماز جمعه در جامعه اسلامی بسیار مشهود است و نماز جمعه و امام جمعه حلقه وصل میان مردم و حاکمیت هستند و گلایه و شکایت مردم از تریبون نماز جمعه به مسئولان منتقل می شود.

- ایسنا/گیلان امام جمعه صومعه سرا، با اشاره به هراس دشمنان دین و انقلاب از نماز جمعه، افزود: نقش و جایگاه نماز جمعه در جامعه اسلامی بسیار مشهود است و نماز جمعه و امام جمعه حلقه وصل میان مردم و حاکمیت هستند و گلایه و شکایت مردم از تریبون نماز جمعه به مسئولان منتقل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی راشد نوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تقارن مبارک دهه امامت و ولایت با سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور که در پنجم مردادماه سال 1358 به دستور امام راحل و توسط مرحوم آیت الله طالقاتی در تهران اقامه شد، اظهار کرد: امروز نماز جمعه در بیش از 900 شهر کوچک و بزرگ اقامه می شود.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه و آثار و برکات معنوی آن، افزود: نقش نماز جمعه در ترغیب و تشویق مردم به حضور در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی کشور و نظام به ویژه دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر بارز و برجسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه و امام جمعه حلقه وصل میان مردم و حاکمیت هستند

نماز جمعه و امام جمعه حلقه وصل میان مردم و حاکمیت هستند