مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:552021-07-26سياسي

جلوگیری شهردار آینده تهران از بریز و بپاش ها/ بده کاری زیاد دولت به شهرداری


منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در خصوص شرایط انتخاب شهردار، وضعیت شهر، بدهی های دولت به شهرداری توضیحاتی ارائه کرد و تاکید کرد که شهردار آینده باید از بریز و بپاش ها جلوگیری کند.

-   گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران طی روزهای آتی، شهردار آینده تهران را انتخاب می کنند.

گمانه زنی های زیادی برای شهردار آینده وجود دارد، اما منتخبین در حال حاضر به 11 گزینه برای شهرداری رسیدند و مهلت گزینه ها برای ارائه برنامه تا روز سه شنبه است و بعد از آن منتخبین از گزینه ها مصاحبه کرده و درنهایت سه نفر برای شهرداری انتخاب و از بین آنها یک نفر نهایی می شود و در اولین یا دومین جلسه رسمی شورای ششم، شهردار معرفی می شود.

  عده ای تأکید دارند که شهر تهران  دارای مشکلات خاصی از جمله حدود 70 هزار میلیارد بدهی است و باید شهردار آینده برای رفع این مشکلات برنامه داشته باشد.

موضوعات متعددی مطرح است و حتی برخی تأکید دارند که فشارهایی از بیرون بر روی منتخبین برای انتخاب شهردار است هر چند که منتخبین این موضوع را رد کرده اند.

  در خصوص آخرین وضعیت انتخاب شهردار، تطبیق گزینه ها با شاخص ها و مشکلات خاص تهران با علیرضا نادعلی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به گفتگو نشستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری شهردار آینده تهران از بریز و بپاش ها/ بده کاری زیاد دولت به شهرداری

جلوگیری شهردار آینده تهران از بریز و بپاش ها/ بده کاری زیاد دولت به شهرداری