مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 15:052021-07-24اجتماعي

طوفان گرد و خاک استان فارس را در نوردید


مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس به شهروندان و به ویژه عشایر استان توصیه کرد که از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و قرار گرفتن در ارتفاعات خودداری کنند.

- طوفان شدید از ساعت 16 امروز استان فارس به ویژه شهرستان های جنوبی را درنوردید.

مهرداد قطره سامانی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: طبق پیش بینی های هواشناسی از امروز تا فردا بعدازظهر شاهد رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی در مناطق مستعد با احتمال تگرگ در استان خواهیم بود.

وی افزود: همانطور که انتظار می رفت وزش باد شدید با سرعتی بیش از 92 کیلومتر در ساعت دبیران در شهرستان زرین دست را فرا گرفت و سبب خیزش گردوغبار و کاهش شدید دید افقی شد.

قطره سامانی ادامه داد: گردوغبار شدید و رگبار باران موجب قطع مکرر و نواسان برق در بیشتر نقاط استان و دیدافقی کاهش یافته وامکان رفت وآمد با سختی مواجه کرده است.

مدیر کل هواشناسی استان فارس بیان کرد: شدت طوفان در برخی نقاط به حدی است که گرد و خاک سبب از بین رفتن میدان دید افراد به صورت کامل شده به نحوی که در برخی نقاط افراد برای دقایقی قادر به دیدن هیچ چیزی نبودند.

وی تصریح کرد: هنوز گزارش دقیق از خسارت ها اعلام نشده است، اما این تندباد موجب شکسته شدن تیر های چراغ برق و درختان نخل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان گرد و خاک استان فارس را در نوردید

طوفان گرد و خاک استان فارس را در نوردید