مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-14اقتصادي

ضرورت فعالیت شبانه روزی گمرک آستارا در تحقق صادرات 720 میلیون دلاری گیلان


نماینده عالی دولت در گیلان با ابراز خرسندی از روند رو به رشد صادرات محصولات غیرنفتی در گیلان گفت: فعالیت شبانه روزی بخش گمرک و قرنطینه در مرز آستارا برای تحقق اهداف تعیین شده باید مورد تأکید قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  ارسلان زارع  ظهر امروز در جلسه مشترک شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه گیلان از ظرفیت صادرات غیرنفتی بسیار و شهرسازی و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان، بر ضرورت افزایش ظرفیت این بخش تأکید شده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان یکی از الزامات در افزایش صادرات محصولات غیرنفتی را توسعه راه های ترانزیتی دانست و بیان کرد: در ماه های گذشته تلاش های بسیار زیادی در گمرک آستارا شکل گرفته و با ادامه داشتن این مسیر بسیار امیدوارم که با تکمیل این حوزه و نیز راه آهن رشت – آستارا در ادامه اتصال به بنادر کاسپین و انزلی، شاهد افزایش میزان صادرات از این مسیر باشیم.

زارع با تأکید بر لزوم توجه به احداث پایانه محصولات کشاورزی در استان گیلان افزود: متقاضیان بسیار زیادی در خصوص  سرمایه گذاری در احداث پایانه محصولات کشاورزی وجود دارد که با  تحقق این امر کیفیت و ارزش محصولات صادراتی از گیلان، ارتقاءیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فعالیت شبانه روزی گمرک آستارا در تحقق صادرات 720 میلیون دلاری گیلان

ضرورت فعالیت شبانه روزی گمرک آستارا در تحقق صادرات 720 میلیون دلاری گیلان