مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-14اقتصادي

تکمیل زنجیره ارزش GTPP اسلام آباد غرب با اجرای طرح پایین دستی


مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی پتروشیمی از آغاز زمینه اجرای طرح های توسعه ای فرمالین، پلی استال و متیل آمین در پایین دست GTPP اسلام آباد غرب هم زمان با عملیات ساخت این پروژه خبر داد.

- به نقل از وزارت نفت، حسن عباس زاده، در بازدید میدانی از پروژه GTPP اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه این طرح به عنوان نخستین پروژه ملی در صنعت پتروشیمی است که زنجیره آن در هر سه فاز از مسیر گاز طبیعی به متانول، متانول به پروپیلن و پروپیلن به پلی پروپیلن از دانش فنی ایرانی تعریف شده، گفت: از برنامه های توسعه ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی استفاده از 200 هزار تن متانول مازاد این طرح برای ساخت سه طرح فرمالین، پلی استال و متیل آمین در استان کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه همواره یکی از سیاست های راهبری شرکت ملی صنایع پتروشیمی، توسعه زنجیره ارزش و توسعه صنایع پایین دستی طرح های در دست اجراست، افزود: هم اکنون سرمایه گذار ساخت واحد فرمالین درخواست خود را ارائه کرده و در مرحله صدور موافقت اصولی است.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه واحد پلی استال که برای نخستین بار در صنعت پتروشیمی احداث خواهد شد، هم اکنون موافقت اصولی آن صادر شده است، ادامه داد: طرح متیل آمین سنقر نیز شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس سرمایه گذار آن است و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره ارزش GTPP اسلام آباد غرب با اجرای طرح پایین دستی

تکمیل زنجیره ارزش GTPP اسلام آباد غرب با اجرای طرح پایین دستی