مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-14پزشكي

کرونا و اتوبوس های درون شهری!


متأسفانه ضوابط بهداشتی در برخی اتوبوس های درون شهری توسط رانندگان و بعضی از مسافران رعایت نمی شود و بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی بر شیوع و گسترش بیماری کرونا دامن خواهد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، با وجود تأکیدهای بسیار زیاد مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با تعدادی از شهروندان بدون ماسک و در کنار هم روی صندلی می نشینند در حالی که باید مسافران با ظرفیت محدود و با فاصله در اتوبوس باشند.

مهرانفر افزود: در اتوبوس های مسیر ابوذر به رجایی به حدی ظرفیت صندلی ها پر می شود که برخی مسافران تا رسیدن به مقصد می ایستند، متأسفانه کرونا در اتوبوس های درون شهری در حال چرخش است بدون این که شهروندان و رانندگان به این موضوع اهمیت دهند.

یکی از شهروندان ساکن مهرشهر با گلایه از ازدحام مسافران در اتوبوس های درون شهری، گفت: برخی شهروندان در راهروی اتوبوس می ایستند بدون اینکه ماسکی بر صورت داشته باشند و مسافرانی هم که ماسک بر صورت دارند و گرما را تحمل می کنند باز در برابر ویروس کرونا ناایمن می شوند.

صابری زاده افزود: در بعضی از ساعات شبانه روز در برخی مسیرها مانند معصومیه و بهشتی هم تعداد مسافران کمتر است و هم پروتکل های بهداشتی رعایت می شود که جای تحسین دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و اتوبوس های درون شهری!

کرونا و اتوبوس های درون شهری!