مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-14پزشكي

رشد 100 درصدی تخت های ویژه در استان مرکزی


در طول دوران کرونا تعداد تخت های ویژه در استان مرکزی 100 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در طول دوران کرونا تعداد تخت های ویژه در استان مرکزی 100 درصد رشد داشته است.

دکتر سید محمد جمالیان در بیست و نهمین آیین پویش راه سلامت که با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت در اراک برگزار شد، اظهار کرد: استان مرکزی از کمبودهای زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان رنج می برد، اما در طول یک سال اخیر نگاه ویژه ای به استان صورت گرفته است.

وی ضریب پرستار به تخت در استان مرکزی را 0.

8 دانست و گفت: در بهمن ماه سال گذشته، 1250 مجوز استخدام نیرو صادر شد که این امر روح تازه ای به کادر خسته درمان در استان می دمد.

جمالیان یکی دیگر از کمبودهای استان مرکزی را کمبود تخت های بیمارستانی عنوان کرد و گفت: در استان فقط 55 تخت برای بیماران اعصاب و روان وجود دارد، البته با بازسازی دانشکده دانپزشکی قدیم، 75 تخت اضافه و تا آخر ماه تکمیل می شود، اما برای تجهیز نیازمند حمایت هستیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان پرتوی و سوختگی احداث شده و با کمک وزارت بهداشت تجهیز شده و فقط تجهیزات تخصصی آن باقی مانده است، افزود: دانشگاه با کمبود فضای آموزشی روبرو بود که با اخذ وام، این فضا افزایش یافته است، اما برای تجهیز آن نیازمند حمایت هستیم تا در مهرماه به بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی تخت های ویژه در استان مرکزی

رشد 100 درصدی تخت های ویژه در استان مرکزی